A marketingstratégiák összefüggései: a biztosítási marketing példája

Szerzők

  • János Fojtik JPTE Közgazdaságtudományi Kar Marketing Tanszék
  • Erzsébet P. Maros

Absztrakt

A marketingnek többféle jelentése használatos egy időben, valójában feltehetőleg a marketingszemlélet eltérő érvényesülési módjairól van szó . A kínálattevők vevőorientáltságának egyik jele az STP-elv és a direkt, illetve a személyes marketing alkalmazása.
A biztosítási üzlet jól illusztrálja, hogy az eladás és a marketing közötti lényegbevágó különbség felismerése és realizálása nemcsak a vállalati stratégia szintjén fontos, hanem a forgalmazási csatorna szerepét többnyire betöltő ügynök számára sem a termék/szolgáltatás puszta eladása, hanem az STP-elv alkalmazásával megvalósított piacteremtés és -bővítés jelent hosszú távú sikert.

Downloads

Megjelent

2019-12-20

Hogyan kell idézni

Fojtik, J. és P. Maros, E. (2019) „A marketingstratégiák összefüggései: a biztosítási marketing példája”, Marketing & Menedzsment, 30(4), o. 59–64. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2374 (Elérés: 19 június 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Biztosítási marketing

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei

1 2 3 4 5 > >>