Reklámetika és önszabályozás Magyarországon
Absztrakt
Az etika az erkölccsel foglalkozó tudomány, a görög ethos szótól származik, jelentése: szokás, erkölcs. Összefoglalóan olyan normagyűjteménynek tekinthetjük, amely az egyének magatartását szabályozza, ki erkölcs feltétele a társadalmi elfogadottság és a koherencia, amelyet a társadalom teremt meg az értétek között. Fontos kritérium az is, hogy fel tudjunk állítani valamilyen értékhierarehiát.
Downloads
Megjelent
2019-12-06
Hogyan kell idézni
Fodor, Z. és Fojtik, J. (2019) „Reklámetika és önszabályozás Magyarországon”, Marketing & Menedzsment, 36(5-6), o. 69–76. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1413 (Elérés: 5 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Reklámvilág