Ugrás a fő tartalmi részhez
Ugrás a főmenübe
Ugorjon az aktuális számra
Ugrás az oldal lábrészéhez
Open Menu
Marketing & Menedzsment
Információk a folyóiratról
A folyóiratról
Szerkesztőség
Beküldések
Etikai szabályzat
Adatkezelési tájékoztató
Open access, archiválási és repozitóriumi nyilatkozat
Bírálati útmutató
Formai követelmények
Kapcsolat
Aktuális
Archívum
Keresés
Regisztráció
Bejelentkezés
Aktuális szám
Évf. 58 szám Különszám I. EMOK (2024)
Megjelent:
2025-04-22
Cikkek
Fenntarthatóság és a kínai elektromos autómárkák percepciója Magyarországon - Gépi tanulási módszerek alkalmazása
Kálmán Benics, Andrea Béla-Csovcsics, Ottilia Táskai, Bence Vereckei-Poór
5-14
PDF
MI által támogatott mentálhigiénés szolgáltatások elfogadása és megítélése
Bettina Bifkovics, Nóra Kisfürjesi, Marianna Hadadiné Jászay , András Fehér, Sándor Huszár
15-24
PDF
A Mesterséges Intelligencia gyakorlati alkalmazásának lehetőségei a marketingkutatásban
Györgyi Danó, Stefan Kovács
25-34
PDF
Az elektronikus egészségműveltség vizsgálata az időskorú népességben
Ida Ercsey
35-44
PDF
Az egyetemi márkabüszkeség tényezőinek feltárása – út az egyetemi márkabüszkeség skála megalkotása felé
Anita Kéri
45-53
PDF
Az elsőéves egyetemi hallgatók szegmentálása az intézményválasztási szempontok alapján
Veronika Keller, Adrienn Dernóczi-Polyák
54-63
PDF
A viselkedésalapú célzás adatvédelmi aspektusainak elemzése az Instagram felhasználók körében PLS-útelemzés segítségével
Beáta Sikó
64-73
PDF
Összehasonlító elemzés a meghatározó gasztronómiai tartalomgyártók közösségi média teljesítményéről a karácsonyi kampányidőszakban kvantitatív módszerekkel
Míra Mohr
74-85
PDF
Az összes folyóiratszám megtekintése
Nyelv
English
Magyar
Make a Submission
Make a Submission
Információ
Olvasóknak
Szerzőknek
Könyvtárosoknak