Ugrás a fő tartalmi részhez
Ugrás a főmenübe
Ugorjon az aktuális számra
Ugrás az oldal lábrészéhez
Open Menu
Marketing & Menedzsment
Információk a folyóiratról
A folyóiratról
Szerkesztőség
Beküldések
Etikai szabályzat
Adatkezelési tájékoztató
Open access, archiválási és repozitóriumi nyilatkozat
Bírálati útmutató
Formai követelmények
Kapcsolat
Aktuális
Archívum
Keresés
Regisztráció
Bejelentkezés
Aktuális szám
Évf. 59 szám 1 (2025)
Megjelent:
2025-06-29
Cikkek
A fogyasztói élmény és a fogyasztók egyéni értékeinek összefüggései a magyar vintage használtruha-piacon: Means-End megközelítés
Lilla Orovicz, Ágnes Neulinger
5-14
PDF
A könyvmolyok olvasási és könyvvásárlási szokásainak vizsgálata
Virág Ágnes Kiss, Barbara Török, József Kovács, Enikő Kontor, Kata Földi
15-25
PDF
Környezetbarát termékekkel kapcsolatos attitűd és vásárlási hajlandóság közötti rés (green gap) vizsgálata
Bettina Vincz, Sarolta Tóvölgyi
26-38
PDF
A narcizmus és a vállalkozói siker kapcsolata: A túlzott és kényszeres munkavégzés közvetítő szerepe
Andrea S. Gubik, Zsófia Vörös
39-49
PDF
Home office: áldás vagy átok? A home office munkavégzés és a dolgozói elkötelezettség összefüggései
Ervin Markó, Anita Kozák
50-59
PDF
Experiential Marketing in Wine Tourism: The Role of Winery Tours and Tastings in Building Customer Engagement. A Netnographic Analysis of Family-Owned Wineries in the Lake Neusiedl Region.
Petra Platz
60-67
PDF (English)
Defining the Value of Personal Branding: A Framework for Quantifying Personal Brand Equity
Péter Szántó
68-79
PDF (English)
Az összes folyóiratszám megtekintése
Nyelv
English
Magyar
Make a Submission
Make a Submission
Információ
Olvasóknak
Szerzőknek
Könyvtárosoknak