Ugrás a fő tartalmi részhez Ugrás a főmenübe Ugorjon az aktuális számra Ugrás az oldal lábrészéhez

Marketing & Menedzsment

  • Információk a folyóiratról
    • A folyóiratról
    • Szerkesztőség
    • Beküldések
    • Etikai szabályzat
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Open access, archiválási és repozitóriumi nyilatkozat
    • Bírálati útmutató
    • Formai követelmények
    • Kapcsolat
  • Aktuális
  • Archívum
Keresés
  • Regisztráció
  • Bejelentkezés

Aktuális szám

Évf. 59 szám 1 (2025)

Megjelent: 2025-06-29

Cikkek

  • A fogyasztói élmény és a fogyasztók egyéni értékeinek összefüggései a magyar vintage használtruha-piacon: Means-End megközelítés

    Lilla Orovicz, Ágnes Neulinger
    5-14
    • PDF
  • A könyvmolyok olvasási és könyvvásárlási szokásainak vizsgálata

    Virág Ágnes Kiss, Barbara Török, József Kovács, Enikő Kontor, Kata Földi
    15-25
    • PDF
  • Környezetbarát termékekkel kapcsolatos attitűd és vásárlási hajlandóság közötti rés (green gap) vizsgálata

    Bettina Vincz, Sarolta Tóvölgyi
    26-38
    • PDF
  • A narcizmus és a vállalkozói siker kapcsolata: A túlzott és kényszeres munkavégzés közvetítő szerepe

    Andrea S. Gubik, Zsófia Vörös
    39-49
    • PDF
  • Home office: áldás vagy átok? A home office munkavégzés és a dolgozói elkötelezettség összefüggései

    Ervin Markó, Anita Kozák
    50-59
    • PDF
  • Experiential Marketing in Wine Tourism: The Role of Winery Tours and Tastings in Building Customer Engagement. A Netnographic Analysis of Family-Owned Wineries in the Lake Neusiedl Region.

    Petra Platz
    60-67
    • PDF (English)
  • Defining the Value of Personal Branding: A Framework for Quantifying Personal Brand Equity

    Péter Szántó
    68-79
    • PDF (English)
Az összes folyóiratszám megtekintése

Nyelv

  • English
  • Magyar

Make a Submission

Make a Submission

Információ

  • Olvasóknak
  • Szerzőknek
  • Könyvtárosoknak
A kiadói rendszerről