Ugrás a fő tartalmi részhez Ugrás a főmenübe Ugorjon az aktuális számra Ugrás az oldal lábrészéhez

Marketing & Menedzsment

  • Információk a folyóiratról
    • A folyóiratról
    • Szerkesztőség
    • Beküldések
    • Etikai szabályzat
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Bírálati útmutató
    • Formai követelmények
    • Kapcsolat
  • Aktuális
  • Archívum
Keresés
  • Regisztráció
  • Bejelentkezés

Aktuális szám

Évf. 56 szám 3 (2022)

Megjelent: 2022-11-28

A szerkesztő levele

  • Megemlékezés: Fojtik János (1953-2022)

    Gábor Rekettye
    5-6
    • PDF

Cikkek

  • Tudják-e a hallgatók, hogy mennyit (nem) tudnak? – A Dunning–Kruger-hatás vizsgálata üzleti szakokon tanuló felsőoktatási szakképzéses hallgatók körében

    András István Kun , József Boros , Ágnes Kotsis
    7-20
    • PDF
  • Szervezeti válaszok a koronavírus járvány harmadik hullámában

    Zsolt Kőmüves , József Poór , Szilvia Szabó
    21-32
    • PDF
  • Az üzleti szféra felé nyitás tényezőinek vizsgálata egy hazai felsőoktatási intézmény példáján

    Gáborné Nagy, István András , Márta Konczosné Szombathelyi
    33-42
    • PDF
  • A felsőoktatási hallgatók munkával szembeni elvárásainak elemzése Kano-modell segítségével

    Ágnes Kotsis , Balázs Darnai
    43-53
    • PDF
  • A laboratóriumi műszerpiacon tevékenykedő hazai forgalmazók értékesítőinek motiváció, és teljesítmény vizsgálata a versenyképesség fokozásának hatékonysága érdekében

    Anita Tolnay , Attila Lajos
    55-68
    • PDF
  • A Covid-19 világjárvány következményeként kis- és középvállalkozások számára hirdetett élelmiszeripari digitalizációt célzó pályázatok vizsgálata

    Anna Freund
    69-79
    • PDF
Az összes folyóiratszám megtekintése

Nyelv

  • English
  • Magyar

Make a Submission

Make a Submission

Információ

  • Olvasóknak
  • Szerzőknek
  • Könyvtárosoknak
A kiadói rendszerről