Ugrás a fő tartalmi részhez
Ugrás a főmenübe
Ugorjon az aktuális számra
Ugrás az oldal lábrészéhez
Open Menu
Marketing & Menedzsment
Információk a folyóiratról
A folyóiratról
Szerkesztőség
Beküldések
Etikai szabályzat
Adatkezelési tájékoztató
Open access, archiválási és repozitóriumi nyilatkozat
Bírálati útmutató
Formai követelmények
Kapcsolat
Aktuális
Archívum
Keresés
Regisztráció
Bejelentkezés
Aktuális szám
Évf. 58 szám 1 (2024)
Megjelent:
2024-08-03
Cikkek
A szem a technológia elfogadás tükre: az önvezető járművek iránti bizalom szegmentált megragadása szemmozgás-követéssel
Barbara Nagy, Szabolcs Prónay, Miklós Lukovics
5-14
PDF
Téged befolyásol mások utazási élménye? – A belföldi turisták hordaszerű magatartásának vizsgálata
Réka Szabina Török, Éva Szabina Bundság
15-24
PDF
A magyar családi kisvállalatok online érettségének vizsgálata a versenyképesség tükrében
Anna Róza Kövi-Varga, Miklós Hornyák
25-34
PDF
A magyar K-pop rajongók médiafogyasztói szegmensei
Dávid Máté Hargitai, Annamária Sasné Grósz
35-45
PDF
Munka – átok vagy áldás? A munkaattitűd vizsgálata a különböző korcsoportok tekintetében
Patrick Nick, Gábor Balogh
46-54
PDF
A szurkolók sportklubhoz való kötődésének jelentősége a mérkőzéslátogatásra a hazai labdarúgás esetében
György Bodon, Ágnes Neulinger
55-64
PDF
A magyarországi családi adó- és járulékkedvezmény kihasználhatósága az egyes jövedelmi tizedekben. Egy kísérlet a hazai családi kedvezmény újraelosztó hatásának megállapítására adatok szimulációjával
Erzsébet Teréz Varga
65-77
PDF
Az összes folyóiratszám megtekintése
Nyelv
English
Magyar
Make a Submission
Make a Submission
Információ
Olvasóknak
Szerzőknek
Könyvtárosoknak