Ugrás a fő tartalmi részhez
Ugrás a főmenübe
Ugrás az oldal lábrészéhez
Open Menu
Aktuális lapszám
Call for papers
A folyóiratról
Aims & Scope
Szerkesztőbizottság
Szerzők
Publikációs Irányelvek
Publikációs Etikai Nyilatkozat
Adatvédelmi nyilatkozat
Archiválási és repozitóriumi nyilatkozat
Nyílt hozzáférés, Szerzői és felhasználási jogok
Indexálás
Impresszum
Lapszámok és kiadványok
Online First
Lapszámok
Tanulmánykötetek
Belküldés és Szerzői Útmutató
Kapcsolat
Keresés
Regisztráció
Bejelentkezés
Főoldal
/
Archívum
/
Évf. 4 szám 1-4 (2019): Autonómia és Felelősség Neveléstudományi Folyóirat
Évf. 4 szám 1-4 (2019): Autonómia és Felelősség Neveléstudományi Folyóirat
2018-19. lapszám
DOI:
https://doi.org/10.15170/AR.2018-19.4.1-4.
Megjelent:
2022-10-11
Teljes szám
PDF
Tanulmányok
Hitek és tévhitek a pedagógiai munkában – sztereotip gondolkodási stratégiák és ami mögöttük van
Hont-Gáspár Anita, Rayman Julianna, Szefcsik Dóra Eperke
5-23
PDF
A „Pozitív pedagógia” lehetséges útjai
Ladnai Attiláné
25-47
PDF
A diagnózistól a fejlesztésig
– tanulási hatékonyság és intelligencia
Vida Gergő
49-64
PDF
Kooperatív tanulásszervezési eljárások a két tanítási nyelvű oktatásban
Tóthné Farkas Andrea
65-82
PDF
Kooperatív gyakorlatok I. – Pedagógusok sajátélményen alapuló reflexiója a kooperatív tanulásszervezésről
Andl Helga, Trendl Fanni, Varga Aranka
83-95
PDF
Műhely
A hálózatkutatás módszereinek alkalmazása a neveléstörténetben
Hegedüs András
97-105
PDF
Napló
A kizárástól a kiválóságig: az inklúzió gyakorlati aspektusai és a pedagógus szerepköre az inkluzív oktatásban
Deli Kitti
107-110
PDF
Nyelv
English
Magyar
Indexed in