A FEHÉRVÁR TRAVEL KFT. SIKERTÖRTÉNETÉNEK ÉS VERSENYKÉPESSÉGÉNEK ELEMZÉSE
Kulcsszavak:
termékpolitika, vevőkapcslatok, körutas piac, utazási iroda, Porter modellAbsztrakt
Jelen tanulmány legfőbb célja bemutatni a Fehérvár Travel Kft. utazásszervező iroda példáján
keresztül hogyan tud a réspiacok betöltésével válaszolni a hagyományos utaztatási szektor a
globális világ, a digitális forradalom és a megváltozott utazási szokások okozta kihívásokra.
A siker kulcsa a sikeres termékpolitikában, a vevőkapcsolatok ápolásában, a hatékony
ügyfélmenedzsment stratégia alkalmazásában, a változó utazási igények szoros nyomon
követésében rejlik.
A Fehérvár Travel Kft. példája ékes bizonyítéka annak, hogy az online térben elmosódnak az éles
határok a fővárosi és a vidéki, a „kicsi” és „nagy” utazási irodák között. A cikkünk bemutatja, hogy
egy vidéki székhelyű utazásszervező is méltó versenytársa lehet nem csak a legnagyobb hazai és
nemzetközi, hanem az online utazási irodáknak is.
A tanulmány igazolja Porter-féle 5 tényezős versenyerő modelljét, ez alapján vizsgálja a
hagyományos utaztatási szektor lehetőségeit a digitális világban.