Ugrás a fő tartalmi részhez Ugrás a főmenübe Ugrás az oldal lábrészéhez
Turisztikai és Vidékfejlesztési Tanulmányok
  • Aktuális
  • Archívum
  • Folyóiratunk
    • Információk
    • Beküldések
    • Szerkesztőbizottság
    • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Konferencia
  • Kapcsolat
Keresés
  • Regisztráció
  • Bejelentkezés
  1. Főoldal /
  2. Archívum /
  3. Évf. 7 szám 2 (2022): Turisztikai és Vidékfejlesztési Tanulmányok

Évf. 7 szám 2 (2022): Turisztikai és Vidékfejlesztési Tanulmányok

DOI: https://doi.org/10.15170//TVT.2022.07.02.
Megjelent: 2022-05-19

Teljes szám

  • PDF

Cikkek

  • ÚTJELZŐ TÁBLÁTÓL A BARNA TÁBLÁIG: A ZALAKAROSI FÜRDŐ KEZDETI REKLÁMKOMMUNIKÁCIÓJA

    Imre Halász
    • PDF
    • HTML
  • A KÖRFORGÁSOS GAZDASÁG ESÉLYEI ÉS KIHÍVÁSAI VIDÉKEN: JÓ GYAKORLATOK ELEMZŐ ÉRTÉKELÉSE

    Nóra Mezőfi, Kornél Németh
    • PDF
    • HTML
  • AZ OKOSTELEFON ÉS AZ OKOSTURIZMUS, MINT A MODERN TURISZTIKAI ÉLMÉNY ÖSSZETEVŐI

    Tamás Iványi
    • PDF
    • HTML
  • A MAGYAROK KÖRNYEZETTUDATOS UTAZÁSSAL KAPCSOLATOS ATTITŰDJÉNEK ÉS EGYES MAGATARTÁSFORMÁINAK VIZSGÁLATA A COVID-19 JÁRVÁNY TÜKRÉBEN

    Marcell Kupi, Eszter Szemerédi
    • PDF
    • HTML
  • SZEGED VÁROS IMÁZSÁNAK ÉLMÉNYMARKETING ALAPÚ VIZSGÁLATA

    Réka Szabina Török
    • PDF
    • HTML
  • AZ UTAZÁS, A HÁLÓZATOSODÁS ÉS AZ AKADÁLYMENTESSÉG KONTEXTUSAI AZ ÉLETFILOZÓFIA, ILLETVE A BUDDHISTA BÖLCSELET TÜKRÉBEN

    Jácint Farkas, Zoltán Raffay
    • PDF
    • HTML
  • A KÖZÖSSÉGI MÉDIA ESZKÖZÖK HASZNÁLATA ÉS AZ ÜZLETI HÁLÓZATOKBAN VALÓ RÉSZVÉTEL A BALATON-FELVIDÉKI BORÁSZATOKNÁ

    Zoltán Horváth
    • PDF
    • HTML
  • FILM TOURISM PLANNING BASED ON CHINESE GENERATION Z TOURISTS’ PREFERENCE FOR BUDAPEST

    Junfeng Shi, Éva Erdélyi
    • PDF
    • HTML

Nyelv

  • English
  • Magyar
A kiadói rendszerről