Ugrás a fő tartalmi részhez
Ugrás a főmenübe
Ugrás az oldal lábrészéhez
Open Menu
Aktuális
Archívum
Folyóiratunk
Információk
Beküldések
Szerkesztőbizottság
Adatvédelmi nyilatkozat
Konferencia
Kapcsolat
Keresés
Regisztráció
Bejelentkezés
Főoldal
/
Archívum
/
Évf. 7 szám 2 (2022): Turisztikai és Vidékfejlesztési Tanulmányok
Évf. 7 szám 2 (2022): Turisztikai és Vidékfejlesztési Tanulmányok
DOI:
https://doi.org/10.15170//TVT.2022.07.02.
Megjelent:
2022-05-19
Teljes szám
PDF
Cikkek
ÚTJELZŐ TÁBLÁTÓL A BARNA TÁBLÁIG: A ZALAKAROSI FÜRDŐ KEZDETI REKLÁMKOMMUNIKÁCIÓJA
Imre Halász
PDF
HTML
A KÖRFORGÁSOS GAZDASÁG ESÉLYEI ÉS KIHÍVÁSAI VIDÉKEN: JÓ GYAKORLATOK ELEMZŐ ÉRTÉKELÉSE
Nóra Mezőfi, Kornél Németh
PDF
HTML
AZ OKOSTELEFON ÉS AZ OKOSTURIZMUS, MINT A MODERN TURISZTIKAI ÉLMÉNY ÖSSZETEVŐI
Tamás Iványi
PDF
HTML
A MAGYAROK KÖRNYEZETTUDATOS UTAZÁSSAL KAPCSOLATOS ATTITŰDJÉNEK ÉS EGYES MAGATARTÁSFORMÁINAK VIZSGÁLATA A COVID-19 JÁRVÁNY TÜKRÉBEN
Marcell Kupi, Eszter Szemerédi
PDF
HTML
SZEGED VÁROS IMÁZSÁNAK ÉLMÉNYMARKETING ALAPÚ VIZSGÁLATA
Réka Szabina Török
PDF
HTML
AZ UTAZÁS, A HÁLÓZATOSODÁS ÉS AZ AKADÁLYMENTESSÉG KONTEXTUSAI AZ ÉLETFILOZÓFIA, ILLETVE A BUDDHISTA BÖLCSELET TÜKRÉBEN
Jácint Farkas, Zoltán Raffay
PDF
HTML
A KÖZÖSSÉGI MÉDIA ESZKÖZÖK HASZNÁLATA ÉS AZ ÜZLETI HÁLÓZATOKBAN VALÓ RÉSZVÉTEL A BALATON-FELVIDÉKI BORÁSZATOKNÁ
Zoltán Horváth
PDF
HTML
FILM TOURISM PLANNING BASED ON CHINESE GENERATION Z TOURISTS’ PREFERENCE FOR BUDAPEST
Junfeng Shi, Éva Erdélyi
PDF
HTML
Nyelv
English
Magyar