Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
Archives
Our Journal
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Conferences
Contact
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 7 No. 2 (2022): Turisztikai és Vidékfejlesztési Tanulmányok
Vol. 7 No. 2 (2022): Turisztikai és Vidékfejlesztési Tanulmányok
DOI:
https://doi.org/10.15170//TVT.2022.07.02.
Published:
2022-05-19
Full Issue
PDF (Magyar)
Cikkek
ÚTJELZŐ TÁBLÁTÓL A BARNA TÁBLÁIG: A ZALAKAROSI FÜRDŐ KEZDETI REKLÁMKOMMUNIKÁCIÓJA
Imre Halász
PDF (Magyar)
HTML (Magyar)
A KÖRFORGÁSOS GAZDASÁG ESÉLYEI ÉS KIHÍVÁSAI VIDÉKEN: JÓ GYAKORLATOK ELEMZŐ ÉRTÉKELÉSE
Nóra Mezőfi, Kornél Németh
PDF (Magyar)
HTML (Magyar)
AZ OKOSTELEFON ÉS AZ OKOSTURIZMUS, MINT A MODERN TURISZTIKAI ÉLMÉNY ÖSSZETEVŐI
Tamás Iványi
PDF (Magyar)
HTML (Magyar)
A MAGYAROK KÖRNYEZETTUDATOS UTAZÁSSAL KAPCSOLATOS ATTITŰDJÉNEK ÉS EGYES MAGATARTÁSFORMÁINAK VIZSGÁLATA A COVID-19 JÁRVÁNY TÜKRÉBEN
Marcell Kupi, Eszter Szemerédi
PDF (Magyar)
HTML (Magyar)
SZEGED VÁROS IMÁZSÁNAK ÉLMÉNYMARKETING ALAPÚ VIZSGÁLATA
Réka Szabina Török
PDF (Magyar)
HTML (Magyar)
AZ UTAZÁS, A HÁLÓZATOSODÁS ÉS AZ AKADÁLYMENTESSÉG KONTEXTUSAI AZ ÉLETFILOZÓFIA, ILLETVE A BUDDHISTA BÖLCSELET TÜKRÉBEN
Jácint Farkas, Zoltán Raffay
PDF (Magyar)
HTML (Magyar)
A KÖZÖSSÉGI MÉDIA ESZKÖZÖK HASZNÁLATA ÉS AZ ÜZLETI HÁLÓZATOKBAN VALÓ RÉSZVÉTEL A BALATON-FELVIDÉKI BORÁSZATOKNÁ
Zoltán Horváth
PDF (Magyar)
HTML (Magyar)
FILM TOURISM PLANNING BASED ON CHINESE GENERATION Z TOURISTS’ PREFERENCE FOR BUDAPEST
Junfeng Shi, Éva Erdélyi
PDF (Magyar)
HTML (Magyar)
Language
English
Magyar