Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
Turisztikai és Vidékfejlesztési Tanulmányok
  • Current
  • Archives
  • Our Journal
    • About the Journal
    • Submissions
    • Editorial Team
    • Privacy Statement
  • Conferences
  • Contact
Search
  • Register
  • Login
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol. 7 No. 2 (2022): Turisztikai és Vidékfejlesztési Tanulmányok

Vol. 7 No. 2 (2022): Turisztikai és Vidékfejlesztési Tanulmányok

DOI: https://doi.org/10.15170//TVT.2022.07.02.
Published: 2022-05-19

Full Issue

  • PDF (Magyar)

Cikkek

  • ÚTJELZŐ TÁBLÁTÓL A BARNA TÁBLÁIG: A ZALAKAROSI FÜRDŐ KEZDETI REKLÁMKOMMUNIKÁCIÓJA

    Imre Halász
    • PDF (Magyar)
    • HTML (Magyar)
  • A KÖRFORGÁSOS GAZDASÁG ESÉLYEI ÉS KIHÍVÁSAI VIDÉKEN: JÓ GYAKORLATOK ELEMZŐ ÉRTÉKELÉSE

    Nóra Mezőfi, Kornél Németh
    • PDF (Magyar)
    • HTML (Magyar)
  • AZ OKOSTELEFON ÉS AZ OKOSTURIZMUS, MINT A MODERN TURISZTIKAI ÉLMÉNY ÖSSZETEVŐI

    Tamás Iványi
    • PDF (Magyar)
    • HTML (Magyar)
  • A MAGYAROK KÖRNYEZETTUDATOS UTAZÁSSAL KAPCSOLATOS ATTITŰDJÉNEK ÉS EGYES MAGATARTÁSFORMÁINAK VIZSGÁLATA A COVID-19 JÁRVÁNY TÜKRÉBEN

    Marcell Kupi, Eszter Szemerédi
    • PDF (Magyar)
    • HTML (Magyar)
  • SZEGED VÁROS IMÁZSÁNAK ÉLMÉNYMARKETING ALAPÚ VIZSGÁLATA

    Réka Szabina Török
    • PDF (Magyar)
    • HTML (Magyar)
  • AZ UTAZÁS, A HÁLÓZATOSODÁS ÉS AZ AKADÁLYMENTESSÉG KONTEXTUSAI AZ ÉLETFILOZÓFIA, ILLETVE A BUDDHISTA BÖLCSELET TÜKRÉBEN

    Jácint Farkas, Zoltán Raffay
    • PDF (Magyar)
    • HTML (Magyar)
  • A KÖZÖSSÉGI MÉDIA ESZKÖZÖK HASZNÁLATA ÉS AZ ÜZLETI HÁLÓZATOKBAN VALÓ RÉSZVÉTEL A BALATON-FELVIDÉKI BORÁSZATOKNÁ

    Zoltán Horváth
    • PDF (Magyar)
    • HTML (Magyar)
  • FILM TOURISM PLANNING BASED ON CHINESE GENERATION Z TOURISTS’ PREFERENCE FOR BUDAPEST

    Junfeng Shi, Éva Erdélyi
    • PDF (Magyar)
    • HTML (Magyar)

Language

  • English
  • Magyar
More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.