Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
Archives
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 25 No. 2. (2024): Tudásmenedzsment
Vol. 25 No. 2. (2024): Tudásmenedzsment
Published:
2024-12-31
Full Issue
PDF (Magyar)
Szerkesztői előszó
Katalin Varga
4
PDF (Magyar)
Tudásmenedzsment
Relationship between SAP implementation project management and knowledge management system elements
Krisztina Inczédy, Tímea Juhász
6-17
PDF (Magyar)
From the lab to civil society
Data literacy comes of age
Tibor Koltay
18-26
PDF (Magyar)
Neveléstudomány
What kind of school do students dream of?
The perspectives of 5th-8th grade students in Pécs regarding the ideal school
Anikó Szekér-Mihon
28-45
PDF (Magyar)
The Relationship Between Citizenship Education and Social Innovation
Eszter Anna Nyúl
46-61
PDF (Magyar)
„Children’ s education must be taken care of”
Claudia Farkas, K.
62-72
PDF (Magyar)
Scouts, Levente movement and pioneers
Out-of-school youth education in the Horthy, Rákosi and Kádár eras
Richárd Bércesi
73-99
PDF (Magyar)
Conflict management strategies among the students in higher education
Nóra Péntek
100-116
PDF (Magyar)
Value choices among the students of the University of Pécs
Zoltán Grünhut, Ákos Bodor
117-137
PDF (Magyar)
Kultúra - közművelődés
Evaluation of digital applications in exhibitions
Lessons from a university pilot project
Zsófia Ruttkay, Judit Bényei, Ágnes Erzsébet Mácsai, Anett Kőhalmi
139-153
PDF (Magyar)
The impact of legislative and institutional changes on the public culture of Nagykanizsa from the regime change to the present day
Alexandra Kománovics
154-174
PDF (Magyar)
A Half Whistle from the ‘Five-Pronged Whistle’
Ethnic Hungarian Literary Life and Cultural Communication Efforts in Croatia
Ákos Németh
175-190
PDF (Magyar)
The pille of Pincehely
A 20th Century Attire in the 21st Century
Iván Zádori, Zsolt Nemeskéri, József Kriston-Vízi, Tamás Kis-Pongrácz
191-207
PDF (Magyar)
Recenziók
Recenzió Koller Inez Zsófia (szerk.): „Játsszunk komolyan! Módszertani tanulmányok a társadalmi érzékenyítés területén” című tanulmánykötetéről
Bálint Borbándi
209-211
PDF (Magyar)
Recenzió Máté Gábor: Szétszórt elmék / a figyelemhiány-zavar új gyógymódja című kötetéről
Éva Löwe
212-218
PDF (Magyar)