Ugrás a fő tartalmi részhez Ugrás a főmenübe Ugrás az oldal lábrészéhez
Szociális Szemle
  • Aktuális szám
  • Archívum
  • Információk
    • A folyóiratról
    • Küldetés
    • Szerkesztőbizottság
    • Lektoraink
    • Kapcsolat
  • Szerzőinknek
  • Etikai irányelvek és szerzői jogok
  • Lektorainknak
Keresés
  • Regisztráció
  • Bejelentkezés
  1. Főoldal /
  2. Archívum /
  3. Évf. 12 szám 1-2 (2019): A szociális munka professzionalizációjának egyes dilemmái

Évf. 12 szám 1-2 (2019): A szociális munka professzionalizációjának egyes dilemmái

Kötetszerkesztők:

Madácsy József, & B. Erdős Márta

Megjelent: 2019-12-30
  • Beköszöntő

    3
    • PDF

Elméleti és összefoglaló tanulmányok

  • Az egyetemi hallgatók megtartását segítő eszközök a nemzetközi gyakorlatban Elméletek és módszerek

    Gábor Szöllősi
    4-26
    • PDF
  • A felsőoktatási lifelong learning szerepe a minőségi oktatás és tanulás fejlesztésében A részvétel, a teljesítmény és a professziófejlesztés összefügései az esélyteremtés kontextusában

    Balázs Németh
    27-49
    • PDF
  • A második esély problematikája az oktatási rendszerben

    Klára Bajusz
    50-57
    • PDF
  • A kutatómunka jelentősége a szociális munka hivatássá válásában

    Márta B. Erdős
    58-76
    • PDF
  • Egyházi szociális tevékenység Magyarországon

    Tamás Ragadics
    77-90
    • PDF

Empirikus tanulmányok

  • A szociálismunkás-képzés oktatói kompetenciái egy tartalomelemzés tükrében Results of a computer-aided content analysis

    Julianna Mrázik
    91-101
    • PDF

Beszámolók

  • A szociális munka társadalmi presztízse Beszámoló kerekasztal-beszélgetésről

    Viktor Berger
    102-109
    • PDF

Developed By

Open Journal Systems

Nyelv

  • English
  • Magyar

Információ

  • Olvasóknak
  • Szerzőknek
  • Könyvtárosoknak

Indexálja

ErihPlus

 

 

 

 

 

 

SZOCIÁLIS SZEMLE | ISSN: 1789-6983 (nyomtatott) | ISSN: 2732-1258 (online)

Kiadó:

Pécsi Tudományegyetem

Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar

Társadalmi Kapcsolatok Intézete

Közösségi és Szociális Tanulmányok Tanszék

A kiadói rendszerről