A szociálismunkás-képzés oktatói kompetenciái egy tartalomelemzés tükrében
Results of a computer-aided content analysis
DOI:
https://doi.org/10.15170/SocRev.2019.12.01-02.06Kulcsszavak:
szociális munka, oktatói kompetenciák, számítógéppel támogatott tartalomelemzésAbsztrakt
Az írás magyar nyelvű, 1997 és 2019 között megjelent tanulmányok elemzésével vizsgálja a szociális munka területének lehetséges képzői profilját. Sorra veszi a megjelenő tematizációkat, és a vizsgálat eredményei alapján javaslatot tesz egy lehetséges oktatóikompetencia-modell megfogalmazására. A számítógépes tartalomelemzés révén az adatokból abduktív módon kinyerhető hipotetikus szociálismunkás-képzői profil további szempontokat beemelő későbbi vizsgálatok kiindulópontját képezheti.
Downloads
Megjelent
2019-12-30
Hogyan kell idézni
Mrázik, J. (2019). A szociálismunkás-képzés oktatói kompetenciái egy tartalomelemzés tükrében: Results of a computer-aided content analysis. Szociális Szemle, 12(1-2), 91–101. https://doi.org/10.15170/SocRev.2019.12.01-02.06
Folyóirat szám
Rovat
Empirikus tanulmányok