Ugrás a fő tartalmi részhez
Ugrás a főmenübe
Ugrás az oldal lábrészéhez
Open Menu
Információk a folyóiratról
A folyóiratról
Szerkesztőség
Beküldések
Etikai szabályzat
Adatkezelési tájékoztató
Open access, archiválási és repozitóriumi nyilatkozat
Bírálati útmutató
Formai követelmények
Kapcsolat
Aktuális
Archívum
Keresés
Regisztráció
Bejelentkezés
Főoldal
/
Archívum
/
Évf. 50 szám 1 (2016)
Évf. 50 szám 1 (2016)
Megjelent:
2016-01-01
Főszerkesztői beköszöntő
TISZTELT OLVASÓ!
László Szerb
3
PDF
–
Az egyetemi technológia transzfer tevékenység marketing kihívásainak feltárása 6P marketing-mix modell alapján
Szabolcs Prónay, Norbert Buzás
4-13
PDF
Az atipikus foglalkoztatással szembeni attitűdök vizsgálata a magyar és szlovák állástalanok körében
József Poór, Tímea Juhász, Zsolt Horbulák, Imre Madarász, Ingrid Szabó
14-24
PDF
Értékesek-e a mémek? Internetes mémérték a felhasználók véleményén keresztül
Dóra Horváth, Ariel Mitev
25-35
PDF
Szimbiotikus és parazita pénzkímélő technikák a hazai kkv-k körében
Krisztina Horváth
36-52
PDF
Környezeti szempontok megjelenése a hazai KKV-k beszerzési gyakorlatában
Gyöngyi Vörösmarty
53-64
PDF
Teampreneurship education as an answer to the challenges of the 21st century - Case study of Team Academy Debrecen
Georgina Árváné Ványi, Judit Katonáné Kovács, Tímea Gál
65-74
PDF (English)
Könyvismertetés
Rekettye Gábor -Tóth Tamás - Malota Erzsébet: Nemzetközi marketing, Akadémiai Kiadó, Budapest 2015
473 oldal, ISBN 978 963 05 8623 7
János Fojtik
75-76
PDF
Interjú
Interjú Hinora Ferenccel, a Magyar Marketing Szövetség elnökével a marketing-tevékenységet végzők lehetőségeiről, a piacon elérhető marketing képzésekről és konferenciákról, valamint az eredményes marketingről
Marketing & Menedzsment szerkesztőség
77-80
PDF
Teljes szám
Marketing & Menedzsment 2016 / 1. szám
Marketing & Menedzsment szerzők
84 oldal
PDF
Nyelv
English
Magyar
Make a Submission
Make a Submission
Információ
Olvasóknak
Szerzőknek
Könyvtárosoknak