Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
About
About the Journal
Editorial Board
Submissions
Code of Ethics
Information on the processing of personal data
Open Access, Archiving and Repository Policy
Review Guidance
Guide for Authors
Contact
Current
Archives
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 50 No. 1 (2016)
Vol. 50 No. 1 (2016)
Published:
2016-01-01
Preface of the Editor
TISZTELT OLVASÓ!
László Szerb
3
PDF (Magyar)
-
The 6P marketing-model that supports the university technology transfer
Szabolcs Prónay, Norbert Buzás
4-13
PDF (Magyar)
An analysis of attitudes towards atypical employment among Hungarian and Slovak unemployed
József Poór, Tímea Juhász, Zsolt Horbulák, Imre Madarász, Ingrid Szabó
14-24
PDF (Magyar)
How valuable are internet memes? Internet meme value from an audience perspective
Dóra Horváth, Ariel Mitev
25-35
PDF (Magyar)
Symbiotic and parasitic financial bootstrapping among Hungarian small firms
Krisztina Horváth
36-52
PDF (Magyar)
Green aspects in the purchasing practice of the Hungarian SMEs
Gyöngyi Vörösmarty
53-64
PDF (Magyar)
Teampreneurship education as an answer to the challenges of the 21st century - Case study of Team Academy Debrecen
Georgina Árváné Ványi, Judit Katonáné Kovács, Tímea Gál
65-74
PDF
Book review
Rekettye Gábor -Tóth Tamás - Malota Erzsébet: Nemzetközi marketing, Akadémiai Kiadó, Budapest 2015
473 oldal, ISBN 978 963 05 8623 7
János Fojtik
75-76
PDF (Magyar)
Interview
Interjú Hinora Ferenccel, a Magyar Marketing Szövetség elnökével a marketing-tevékenységet végzők lehetőségeiről, a piacon elérhető marketing képzésekről és konferenciákról, valamint az eredményes marketingről
Marketing & Menedzsment szerkesztőség
77-80
PDF (Magyar)
Full edition
Marketing & Management 2016 / 1.
Marketing & Menedzsment szerzők
84 oldal
PDF (Magyar)
Language
English
Magyar
Make a Submission
Make a Submission
Information
For Readers
For Authors
For Librarians