Támogató trendek: a kulturális szponzoráció gyakorlata néhány hazai nagyvállalatnál

Szerzők

  • Róbert Csák
  • András R. Nagy Próbakő Kommunikáció

Absztrakt

A nyári fesztiválszezon lezárulását követően hasznos és izgalmas dolog némi visszatekintésként alaposabban szemügyre venni néhány hazai nagyvállalat kulturális szponzorációs tevékenységét. Az alábbiakban összefoglalt kutatás a Hegyalja Fesztivál szervezőinek megrendelésére készült, ám minden kulturális rendezvényszervező, illetve (potenciális) támogató számára érdekes tanulságokkal szolgál.

Downloads

Megjelent

2019-12-01

Hogyan kell idézni

Csák, R. és R. Nagy, A. (2019) „Támogató trendek: a kulturális szponzoráció gyakorlata néhány hazai nagyvállalatnál”, Marketing & Menedzsment, 39(6), o. 43–50. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1356 (Elérés: 23 december 2024).

Folyóirat szám

Rovat

M&M mix