Patronizing trends - The practice of cultural sponsoring at some inland corporations

Authors

  • Róbert Csák
  • András R. Nagy Próbakő Kommunikáció

Abstract

A nyári fesztiválszezon lezárulását követően hasznos és izgalmas dolog némi visszatekintésként alaposabban szemügyre venni néhány hazai nagyvállalat kulturális szponzorációs tevékenységét. Az alábbiakban összefoglalt kutatás a Hegyalja Fesztivál szervezőinek megrendelésére készült, ám minden kulturális rendezvényszervező, illetve (potenciális) támogató számára érdekes tanulságokkal szolgál.

Downloads

Published

2019-12-01

How to Cite

Csák, R. and R. Nagy, A. (2019) “Patronizing trends - The practice of cultural sponsoring at some inland corporations”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 39(6), pp. 43–50. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1356 (Accessed: 23 December 2024).

Issue

Section

M&M mix