The product life curves of the Hungarian coffee market

Authors

  • Krisztina Letenyei Szent István Egyetem

Abstract

A termékek a piacon meghatározott időt töltenek el, „pályafutásukat” termék-életgörbével írhatjuk le. A piac és a termékek jellegéből adódóan az életgörbék nem mindig a klasszikus formát követik, vannak eltérő alakzatú termék-életgörbék is. Az élelmiszeripari termékek döntő többsége már érett, de a hanyatlás nem következik be, hiszen élelmiszerre az emberiségnek mindig szüksége lesz. Mindazonáltal a termékek megújulnak, módosulnak, új felhasználói módok, új felhasználói körök vagy új elosztási csatornák segítik az újabb növekedési szakasz beindulását.

Downloads

Published

2019-10-25

How to Cite

Letenyei, K. (2019) “The product life curves of the Hungarian coffee market”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 40(1), pp. 31–39. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/775 (Accessed: 22 November 2024).

Issue

Section

M&M mix