Rethinking Marketing

Authors

  • János Fojtik Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar Gazdálkodástudományi Intézet

Abstract

Az elmúlt évtizedben a marketing újragondolása legalább három fontos könyvnek adott témát (Brownlie et al. eds, 1999; Walle, 2001; Hâkansson et al., 2005). A Douglas Brownlie és társai által szerkesztett kötet jellegzetesen a kilencvenes évek terméke, amennyiben olyan tanulmányokat tartalmaz, amelyek a marketing újragondolását a posztmodernista megközelítés alapján látják célszerűnek elvégezni. A tanulmányok a marketing filozófiájától az oktatásig feszítik ki a gondolati ívet.

Downloads

Published

2019-10-19

How to Cite

Fojtik, J. (2019) “Rethinking Marketing”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 40(5-6), pp. 4–9. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/683 (Accessed: 22 November 2024).

Issue

Section

Marketing theory

Most read articles by the same author(s)

1 2 3 4 5 > >>