Critical cases in complaint-management

Authors

  • Krisztina Kolos Budapest Corvinus Egyetem, Marketing és Média Intézet
  • Zsófia Kenesei Budapest Corvinus Egyetem, Marketing és Média Intézet

Abstract

Noha minden vállalat a vevői elégedettség növelésére törekszik, szükségszerű, hogy egyes vevők elégedetlenek lesznek a kapott szolgáltatással. Attól függetlenül, hogy a vevő elégedetlenségének hangot ad vagy sem, panaszhelyzet alakul ki. Ekkor nagy jelentősége van annak, hogy a vállalat hogyan kezeli ezt a szituációt. A cikkben áttekintjük a panaszkezelés kutatási lehetőségeit, majd bemutatunk egy olyan kutatást, amely a kritikus esetek módszerét felhasználva ad képet a vevői panaszok természetéről.

Downloads

Published

2019-10-14

How to Cite

Kolos, K. and Kenesei, Z. (2019) “Critical cases in complaint-management”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 42(2), pp. 37–48. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/543 (Accessed: 22 May 2024).

Issue

Section

Service marketing