A key to succes in marketing: the quality of services

Authors

  • István Balázs

Abstract

Sugár Mihály, a Westel Rádiótelefon Kft. marketing igazgató- helyettese is egyetért azzal, hogy ambiciózus, végzős közgazdász hallgatók számára izgalmas szakdolgozati téma lehetne a magyarországi mobil telefonrendszereket üzemeltető társaságok marketingstratégiájának összehasonlító vizsgálata. A piacnak ez a szelete ugyanis feltűnően mozgalmas képet mutat. Arról beszélgettünk a szakemberrel - a cégét bemutató, tavaly elkezdett interjúsorozat folytatásaként -, hogy mi van e kép mögött, s milyen árnyalatokat visz rá a maga sajátosságaival a Westel Kft.

Downloads

Published

2019-12-02

How to Cite

Balázs, I. (2019) “A key to succes in marketing: the quality of services”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 29(2), pp. 65–66. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2479 (Accessed: 21 November 2024).

Issue

Section

Successful Marketing Strategies