Interjú Sütő Zoltánnal - Sikeres magyar marketing stratégiák I.1* „Bár már látnék egy igazi profit...!" Beszélgetés Sütő Zoltánnal, a Griff Gentlemen's Rt. elnök-vezérigazgatójával

Szerzők

  • István Balázs

Absztrakt

Az, aki nem becsüli egy kissé túl vizsgálódásai általa válasz to tt vagy n eki rendelt tárgyát, sürgősen nézzen más foglalatosság után. Teljesen rendjénvaló tehát, ha e lap olvasói és szerzői a saját tudományukat, a marketinget tartják mindenhatónak, de legalábbis nélkülözhetetlennek a gazdaság szereplői számára. Nem árt azonban letekintenünk néha a magas lóról, s észrevenni azokat az őstehetségeket, akik a mi áldásos segítségünk nélkül, a marketing mixet inkább intuitíve követve érnek el figyelemre méltó sikereket.

Downloads

Megjelent

2019-12-19

Hogyan kell idézni

Balázs, I. (2019) „Interjú Sütő Zoltánnal - Sikeres magyar marketing stratégiák I.1* „Bár már látnék egy igazi profit. !" Beszélgetés Sütő Zoltánnal, a Griff Gentlemen’s Rt. elnök-vezérigazgatójával”, Marketing & Menedzsment, 32(1), o. 67–69. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2205 (Elérés: 2 március 2024).

Folyóirat szám

Rovat

M&M mix

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei