Miért érdemes lemenni? Beszélgetés Walch Ottóval, az Alfa Kereskedelmi Rt. marketingfónökével

Szerzők

  • István Balázs

Absztrakt

Az Alfa, ahová, mint a szlogen állítja: mindig érdemes lemenni, az ország huszonegyedik legnagyobb vállalkozásának márkaneve. Forgalma 21 milliárdos, s ezzel vezeti a szakmai kereskedelmi cégek rangsorát. Walch Ottó marketingfőnök korábban a Skálánál töltött be hasonló pozíciót, két éve dolgozik az Alfánál. Ülhetnek-e babérjaikon az első hely birtokában? - kérdeztük tőle.

Downloads

Megjelent

2019-12-02

Hogyan kell idézni

Balázs, I. (2019) „Miért érdemes lemenni? Beszélgetés Walch Ottóval, az Alfa Kereskedelmi Rt. marketingfónökével”, Marketing & Menedzsment, 29(2), o. 62–64. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2478 (Elérés: 2 március 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Sikeres marketingstratégiák

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei