Iránytűnk: a fogyasztók véleménye - Beszélgetés Bagi Zoltánnal, a Caola Rt. marketing igazgatójával
Absztrakt
A Caola Kozmetikai és Háztartásvegyipari Rt. egy 164 éves gyártási tradíció örököse-folytatója. Korábban szinte egyeduralkodó volt ágazatában három budapesti és a zalaegerszegi gyárával. Azután jöttek a multik... A Caola azonban felvette a kesztyűt. Bagi Zoltán marketing igazgató meggyőződése, hogy cége egyre „párbaj képesebbé” válik.
Downloads
Megjelent
2019-12-02
Hogyan kell idézni
Balázs, I. (2019) „Iránytűnk: a fogyasztók véleménye - Beszélgetés Bagi Zoltánnal, a Caola Rt. marketing igazgatójával”, Marketing & Menedzsment, 29(2), o. 67–69. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2480 (Elérés: 22 december 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Sikeres marketingstratégiák