Marketing strategies in connection: The case of insurance marketing

Authors

  • János Fojtik JPTE Közgazdaságtudományi Kar Marketing Tanszék
  • Erzsébet P. Maros

Abstract

A marketingnek többféle jelentése használatos egy időben, valójában feltehetőleg a marketingszemlélet eltérő érvényesülési módjairól van szó . A kínálattevők vevőorientáltságának egyik jele az STP-elv és a direkt, illetve a személyes marketing alkalmazása.
A biztosítási üzlet jól illusztrálja, hogy az eladás és a marketing közötti lényegbevágó különbség felismerése és realizálása nemcsak a vállalati stratégia szintjén fontos, hanem a forgalmazási csatorna szerepét többnyire betöltő ügynök számára sem a termék/szolgáltatás puszta eladása, hanem az STP-elv alkalmazásával megvalósított piacteremtés és -bővítés jelent hosszú távú sikert.

Downloads

Published

2019-12-20

How to Cite

Fojtik, J. and P. Maros, E. (2019) “Marketing strategies in connection: The case of insurance marketing”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 30(4), pp. 59–64. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2374 (Accessed: 14 May 2024).

Issue

Section

Insurance marketing

Most read articles by the same author(s)

1 2 3 4 5 > >>