Some thoughts on political marketing

Authors

  • Péter Osman

Abstract

A politikai marketing rendkívül széles és szerteágazó területéről itt csupán néhány szilánkot kísérelek meg felmutatni, elsősorban ahhoz kapcsolódva, miként jelentkezik e téren a költség-haszon elemzés sajátos szemléletmódja, logikája, és hogyan lehet azt itt felhasználni, azaz hogyan vezethet döntések megalapozásához.
     (Lapunk állandó szerzője ezúttal nem a „szigorúan vett" szakterületének kérdéseit elemzi, de: elemez. Elfogadott módszerekre utalva, egy ma nagyon is időszerű „kérdéskört" állít vizsgálódásának középpontjába. Lapunkban, változatlanul nem kívánunk politizálni, a gondolatébresztésnek viszont helye lehet. - A szerk.)

Downloads

Published

2019-12-19

How to Cite

Osman, P. (2019) “Some thoughts on political marketing”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 32(2), pp. 67–75. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2137 (Accessed: 16 May 2024).

Issue

Section

M&M mix

Most read articles by the same author(s)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >>