Re-engineering and the local features

Authors

  • Magdolna Csath

Abstract

Peter Drucker, a híres vezetési „guru" így méltatta M. Hammer és J. Champy 1993-ban megjelent „Reengineering the Corporation" című könyvét: „A reengineering új dolog, és csinálni kell". A két szerző pedig a következőképpen indokolta könyve fontosságát: „Az amerikai vá lla la tok legnagyobb problémája, hogy a XXI. századba a XIX. században tervezett szervezetekkel fognak belépni". A könyv ezután elindult hódító útjára. Több kiadást is megért, és sok nyelvre, köztük magyarra is lefordították. A magyar ford ítás 1996-ban jelent meg, sajnos félrevezető címmel. A magyar cím a következő: „A vállalati folyamatok újraszervezése". Ebből a címből ugyanis eltűnt a lényeg: nem átszervezésről, újraszervezésről, javítgatásról, hanem gyökeres, forradalmi változásról, újratervezésről van szó, amit egyébként az eredeti angol cím világosan ki is fejez.

Downloads

Published

2019-12-19

How to Cite

Csath, M. (2019) “Re-engineering and the local features”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 32(2), pp. 37–41. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2124 (Accessed: 22 November 2024).

Issue

Section

M&M Decisions