Euromarketing - Eurodiploma
Abstract
A 20. század végének általános gazdasági tendenciája a globalizáció. A globalizáció kialakulását és erősödését eleinte a multinacionális cégek egyre erőteljesebb térhódításával magyarázták, ami a nyolcvanas években meg is felelt a valóságnak. A kilencvenes években azonban a piacok összenövése a politikai döntések nyomán még erőteljesebbé vált, különösen Európában. Az Európai Uniós törekvések és intézkedések, a különféle gazdasági és társadalmi határok és korlátok felszámolása egyre inkább azt eredményezi, hogy a globális gondolkodás ma már a kis- és közepes méretű vállalkozások szintjén is elengedhetetlen.
Downloads
Published
2019-12-01
How to Cite
Kandikó, J. (2019) “Euromarketing - Eurodiploma”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 33(1), pp. 12–13. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1982 (Accessed: 24 November 2024).
Issue
Section
European Union