Új ábécé a marketingben
Absztrakt
A XX. század végén, a XXI. század elején egy új fogalom jött divatba a közgazdasági szakirodalomban és a gazdasági sajtóban egyaránt. Mind gyakrabban lehet olvasni az „új gazdaság" kifejezést, miközben azért az sem teljesen világos és főleg nem egyértelmű, hogy mit is értünk rajta. A szakmai elemzések két fő tényezőt emlegetnek. Ezek szerint egyrészt a globalizáció, másrészt az információs és kommunikációs technológia (IKT) az új gazdaság lényege.
Downloads
Megjelent
2019-12-01
Hogyan kell idézni
Kandikó, J. (2019) „Új ábécé a marketingben”, Marketing & Menedzsment, 35(5-6), o. 107–110. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1795 (Elérés: 5 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
M&M mix