Sustainable consumption and environment-conscious consumer behaviour

Authors

  • Mária Vágási Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetemen, Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar Alkalmazott Gazdaságtan Tanszék

Abstract

A tanulmány a fogyasztói magatartás szempontjából közelíti meg a környezetvédelem egyes kérdéseit és ezzel összefüggésben tárgyalja a fenntartható fogyasztás fogalmát, a fogyasztási ciklus különböző' szakaszaiban jelentkező környezeti hatásokat, a környezet-tudatosság és a társadalmi felelősségű marketing fogalmát és megnyilvánulásait. Felidézi az EU-beli szabályozás fő területeit és adatokat mutat be a fogyasztóknak a környezethez való viszonyáról európai és hazai felmérések alapján.

Downloads

Published

2019-12-13

How to Cite

Vágási, M. (2019) “Sustainable consumption and environment-conscious consumer behaviour”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 34(6), pp. 39–44. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1622 (Accessed: 28 November 2024).

Issue

Section

M&M mix