Types of relations in Hungary
Abstract
2002. januárjában a Marketing Centrum átfogó reprezentatív felmérést készített a magyarok szexuális viselkedéséről. A szponzoráló cég nevéről Abott Jelentésnek keresztelt kutatás kérdőíve kitért a partnerkapcsolatokon belüli kommunikációra és munkamegosztásra is. Az e kérdésekre adott válaszok együtt járásainak elemzése alapján 4 többé-kevésbé markánsan elkülönülő kapcsolattípusba sorolhatóak az állandó jellegű partnerkapcsolatban élők. Marketing szempontból mindez azért lehet érdekes, mert nagyon más tartalmú, illetve stílusú üzenetekkel lehet és célszerű elérni az eltérő kapcsolattípusokban élőket.
Downloads
Published
2019-12-10
How to Cite
Marián, B. (2019) “Types of relations in Hungary”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 36(4), pp. 47–56. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1522 (Accessed: 25 November 2024).
Issue
Section
Niche marketing