Dohányzás, egészség: a Marketing Centrum kutatási tükrében
Absztrakt
A Marketing Centrum először 2002 januárjában egy átfogó egészségmagatartás kutatás keretében mérte fel a felnőtt lakosság dohányzási szokásait, 2005 márciusában pedig egy, a dohányzás visszaszorítását célzó társadalmi célú kommunikációs kampány támogatása érdekében végzett kutatás keretében. A jelen tanulmány elsősorban ez utóbbi felmérés eredményeit ismerteti. E kutatás kitért a dohányzás nyilvános helyeken történő korlátozásának a kérdéskörére is.
Downloads
Megjelent
2019-12-01
Hogyan kell idézni
Marián, B. (2019) „Dohányzás, egészség: a Marketing Centrum kutatási tükrében”, Marketing & Menedzsment, 39(2), o. 8–11. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1370 (Elérés: 14 október 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Európai Unió