A felnőtt lakosság egészségi állapota Magyarországon - a Marketing Centrum „Életmód 2002." kutatása tükrében
Absztrakt
A Marketing Centrum Életmód 2002. felmérésében néhány egészségi állapotra, illetve egészségmagatartásra vonatkozó kérdést is szerepeltettünk. Az ezekre a kérdésekre adott válaszok megoszlása minden egészség-marketinggel foglalkozó szakember számára iránymutató lehet. A felmérésben 2000, országszerte véletlenszerűen kiválasztott 18 évnél idősebb megkérdezett vett részt. A véletlen kiválasztásból eredő kisebb minta torzulásokat - a KSH 2001-eses népszámlálási adatit felhasználva - többszempontos súlyozással korrigáltuk.
Downloads
Megjelent
2019-12-05
Hogyan kell idézni
Marián, B. és Urbán, R. (2019) „A felnőtt lakosság egészségi állapota Magyarországon - a Marketing Centrum „Életmód 2002." kutatása tükrében”, Marketing & Menedzsment, 36(5-6), o. 32–42. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1403 (Elérés: 21 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Egészségmarketing