Illness Campaign: a Variation of Social and Charity Advertising

Authors

  • Andrea Csépe Nyugat-Magyarországi Egyetem; GlaxoSmithKline

Abstract

„Nürnbergi pert akarok indítani a reklám ellen. Mik a vádak?
Mérhetetlen összegek elherdálása
A társadalmi hasznosság teljes hiánya
Hazudozás
Merénylet az értelem ellen
Titkos agitáció
Az együgyűség imádata
Kirekesztés és fajgyűlölet
Merénylet a társadalom békéje ellen
Merénylet a nyelv ellen
Merénylet a kreativitás ellen
Fosztogatás” (Oliviero Toscani)

A lenti gondolatokból kiderül, hogy Oliviero Toscanitól származó idézet egyik sora sem vonatkozik a betegségkampányra.

Downloads

Published

2019-12-07

How to Cite

Csépe, A. (2019) “Illness Campaign: a Variation of Social and Charity Advertising”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 37(3), pp. 37–42. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1486 (Accessed: 3 July 2024).

Issue

Section

Total marketing