Fény az alagút végén?

Beszámoló a Marketingpirula LIVE gyógyszeripari konferenciáról

Szerzők

  • Andrea Csépe BKF Marketing és Üzleti Kommunikációs Intézet

Absztrakt

A Marketingpirula, a gyógyszerek marketingkommunikációjával foglalkozó szaklap évente megrendezi az év gyógyszeripari találkozóját, a Marketingpirula LIVE konferenciát. Az idei rendezvény fókuszában az ipart napjainkban érintő változások, reformok, szigorítások és az abból való kiút, a túlélési stratégiák és a szebb jövő álltak. Az originális és a generikus gyártóknak egyaránt szembe kell nézniük az egészségügyi reform következtében a piac kínálati és keresleti oldalának átrendeződésével, a gyógyszerfogyasztás csökkenésével, így a piaci szereplők helyzetének nehezedésével. E helyzetből egy lehetséges kiút a humán erőforrás terén történő paradigmaváltás.

Downloads

Megjelent

2019-10-14

Hogyan kell idézni

Csépe, A. (2019) „Fény az alagút végén? Beszámoló a Marketingpirula LIVE gyógyszeripari konferenciáról”, Marketing & Menedzsment, 42(2), o. 70–71. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/546 (Elérés: 5 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Orvosok, gyógyszerészek, betegek