Az FMCG és pharma marketing különbözőségei

Szerzők

  • Andrea Csépe Nyugat-Magyarországi Egyetem

Absztrakt

Az FMCG (gyorsan forgó fogyasztási cikkek, lásd. fogyasztási cikkek) marketing és a pharma (etikus termékek vagy gyógyszerek, lásd vényköteles szerek) marketing magában is igen szerteágazó terület, melyek összevetése ezen rövid értekezésben nem lebet teljes. Elért a két terület fő különbözőségeit mutatom be a teljesség igénye nélkül, eltekintve a mindkét területen tapasztalható kivételektől.

Downloads

Megjelent

2019-12-06

Hogyan kell idézni

Csépe, A. (2019) „Az FMCG és pharma marketing különbözőségei”, Marketing & Menedzsment, 36(5-6), o. 49–56. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1410 (Elérés: 21 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Egészségmarketing