Marketingkommunikáció a gyógyszeriparban

Szerzők

  • Andrea Csépe Nyugat-Magyarországi Egyetem, GlaxoSmithKline

Absztrakt

A marketingkommunikáció elemzése a vényköteles termékeknél napjainkban különösen aktuális, hiszen a gyógyszercégek versenykörnyezete jelentősen megváltozott. Az értékben 319 milliárd forintot képviselő gyógyszerpiacon a multinacionális cégek belépésével a piaci résztvevők száma gyarapodott és a verseny éleződött.

Downloads

Megjelent

2019-11-15

Hogyan kell idézni

Csépe, A. (2019) „Marketingkommunikáció a gyógyszeriparban”, Marketing & Menedzsment, 38(3), o. 36–44. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1144 (Elérés: 22 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Marketing az egészségügyben