Betegségkampány, a TCR válfaja

Szerzők

  • Andrea Csépe Nyugat-Magyarországi Egyetem; GlaxoSmithKline

Absztrakt

„Nürnbergi pert akarok indítani a reklám ellen. Mik a vádak?
Mérhetetlen összegek elherdálása
A társadalmi hasznosság teljes hiánya
Hazudozás
Merénylet az értelem ellen
Titkos agitáció
Az együgyűség imádata
Kirekesztés és fajgyűlölet
Merénylet a társadalom békéje ellen
Merénylet a nyelv ellen
Merénylet a kreativitás ellen
Fosztogatás” (Oliviero Toscani)

A lenti gondolatokból kiderül, hogy Oliviero Toscanitól származó idézet egyik sora sem vonatkozik a betegségkampányra.

Downloads

Megjelent

2019-12-07

Hogyan kell idézni

Csépe, A. (2019) „Betegségkampány, a TCR válfaja”, Marketing & Menedzsment, 37(3), o. 37–42. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1486 (Elérés: 5 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Totális marketing