Slogans of coffee brands, and its changes, the relating basic thoughts, and marketing communication arguments

Authors

  • Krisztina Letenyei Szent István Egyetem

Abstract

A multinacionális cégek erős márkaépítést folytatnak a magyar őrölt-pörkölt kávépiacon. Ennek köszönhető, hogy a private label részesedése ebben a szegmensben csupán 5-6 százalékos. Az ernyőmárkákra felépített pozitív image-et viszik át az instant kávépiacra. Ezen a piacon a reklámozásnál az emocionális érveken van a hangsúly, azok a reklámok - és így termékek - sikeresek, ahol az érzelmi meggyőzés a fontos. Az elmúlt évtized során a legerősebb márkákhoz kapcsolódóan nemcsak a reklámfilmek, az üzenetek, az alapgondolatok változtak, hanem a szlogenek is. A piac fejlődésével, a célcsoport változásával a marketingkommunikációs érvek is módosultak, új szlogenekre lett szükség. Jelenleg a legtöbb márkát az aroma kiemelt fontosságához, hangsúlyozásához kötik - ez az alapvető kulcsszó

Downloads

Published

2019-12-05

How to Cite

Letenyei, K. (2019) “Slogans of coffee brands, and its changes, the relating basic thoughts, and marketing communication arguments”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 39(4-5), pp. 145–153. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1405 (Accessed: 22 November 2024).

Issue

Section

M&M mix