The methodology of the structural equalities and its usage in marketing research

Authors

  • László Sajtos Budapesti Corvinus Egyetem Marketing és Média Intézet
  • Michelle Fache University of Otago; Heinz-Wattie's Australasia

Abstract

A cikk a strukturális egyenlőségek modelljének elméleti és gyakorlati aspektusait mutatja be két különböző üzleti alkalmazáson keresztül. A cikk első része a strukturális egyenlőségek modelljének elméleti hátterével, többek között az elemzési módszer eredetével, sajátosságaival és feltételeivel foglalkozik, majd ezután a zenei rendezvények látogatottságával, illetve a vállalatok teljesítménymérésével kapcsolatos kutatások egy-egy példáján keresztül mutatjuk be ennek a módszernek a gyakorlati aspektusait. Ennek alapján megállapítható, hogy ez a módszer számos többváltozós technikát magába foglal, és óriási távlatokat nyit a marketingkutatásban.

Downloads

Published

2019-12-05

How to Cite

Sajtos, L. and Fache, M. (2019) “The methodology of the structural equalities and its usage in marketing research”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 39(4-5), pp. 99–111. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1396 (Accessed: 25 November 2024).

Issue

Section

M&M mix