The methodology of the structural equalities and its usage in marketing research
Abstract
A cikk a strukturális egyenlőségek modelljének elméleti és gyakorlati aspektusait mutatja be két különböző üzleti alkalmazáson keresztül. A cikk első része a strukturális egyenlőségek modelljének elméleti hátterével, többek között az elemzési módszer eredetével, sajátosságaival és feltételeivel foglalkozik, majd ezután a zenei rendezvények látogatottságával, illetve a vállalatok teljesítménymérésével kapcsolatos kutatások egy-egy példáján keresztül mutatjuk be ennek a módszernek a gyakorlati aspektusait. Ennek alapján megállapítható, hogy ez a módszer számos többváltozós technikát magába foglal, és óriási távlatokat nyit a marketingkutatásban.
Downloads
Published
2019-12-05
How to Cite
Sajtos, L. and Fache, M. (2019) “The methodology of the structural equalities and its usage in marketing research”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 39(4-5), pp. 99–111. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1396 (Accessed: 25 November 2024).
Issue
Section
M&M mix