Fashion products and fashion brands as the instruments of symbolic consumption II.
Abstract
Azok a divattermékek, amelyek erős márkával, valamint könnyen felismerhető és jól meghatározott márkaszemélyiséggel rendelkeznek, még nagyobb szimbolikus tartalmat rejtenek magukban, ezáltal pedig még hatékonyabb eszközei lehetnek a szimbolikus fogyasztásnak. A divatmárkák így a fogyasztók számára többletértéket jelenthetnek. A „Divattermékek és divatmárkák, mint a szimbolikus fogyasztás eszközei” című tanulmány teljes szövegét a Marketing & Menedzsment két egymást követő lapszámában tette közzé, jelen lapszámban a cikk második része olvasható, amely a divatmárkák szimbolikus fogyasztásával foglalkozik.
Downloads
Published
2019-12-01
How to Cite
Kovács, K. (2019) “Fashion products and fashion brands as the instruments of symbolic consumption II”., The Hungarian Journal of Marketing and Management, 39(6), pp. 33–42. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1355 (Accessed: 22 November 2024).
Issue
Section
M&M mix