Planning and impulsivity in the gambling purchase

Authors

  • Béla Marián Marketing Centrum
  • László Mérő Eötvös Loránd Tudományegyetem Pedagógia és Pszichológiai Kar Gazdaságpszichológiai Szakcsoport
  • László Somorai Szerencsejáték ZRT.

Abstract

2005 őszén a Marketing Centrum nagymintás lakossági felmérést készített a Szerencsejáték ZRT. megbízásából, és ezzel párhuzamosan egy értékesítőhelyi kutatás is készült. A legfontosabb tanulság: a Szerencsejáték ZRT. játéktermékei másképpen szerencsejátékok, mint a játékgépek vagy a kaszinóban található játékok. Mások a motivációk, más a játékélmény, és főként ebből adódóan a szelvényes játékokat sokkal inkább fogyasztási cikk szerűen vásárolják a játékosok, mint luxustermékként. Ugyanakkor a Szerencsejáték ZRT. játéktermékeiben és az értékesítés gyakorlatában is vannak impulzív vásárlásra ösztönző tényezők.

Downloads

Published

2019-12-01

How to Cite

Marián, B., Mérő, L. and Somorai, L. (2019) “Planning and impulsivity in the gambling purchase”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 39(6), pp. 12–19. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1353 (Accessed: 22 November 2024).

Issue

Section

Customer attitudes

Most read articles by the same author(s)

1 2 > >>