Creative planning of billboards

Authors

  • Árpád Ferenc Papp-Váry M&M főszerkesztő; BKF
  • Gábor Bonyhádi Revision Gerilla Marketing; BKF

Abstract

„Jó helyeket kiválasztani és elérni, hogy az emberek egy adott reklámmal sokszor találkozzanak” - a legtöbb reklámozó azt hiszi, ez már elég a sikerhez. De az emberek nem látják a médiavásárlást. Csak a kreatívot látják. Ahogy William Bernbach, a DDB reklámügynökség alapítója mondta: „Senki nem számolja meg, hogy hány reklámot futtatsz; csak a hatásra emlékeznek, amit gyakorolsz.” Egy rossz kreatív rengeteg helyen kihelyezve semmi más, mint egy rossz kreatív rengeteg helyen kihelyezve. Különösen igaz ez, ha óriásplakátokról van szó. És bár a kreativitásra nem lehet szabályokat alkotni, mi most megpróbálunk legalább néhány jótanáccsal szolgálni a billboardok tervezését illetően.

Downloads

Published

2019-11-02

How to Cite

Papp-Váry, Árpád F. and Bonyhádi, G. (2019) “Creative planning of billboards”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 41(4-5), pp. 92–105. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1323 (Accessed: 16 May 2024).

Issue

Section

Indoor and Outdoor

Most read articles by the same author(s)

1 2 3 > >>