Yes! Radio!

Rádiópiaci kutatás a magyar rádiós szakma megbízásából IlI.

Authors

  • Tamás Perjés Szonda Ipsos

Abstract

A hazai rádiós szakma megbízásából a Szonda Ipsos kutatóintézet 2003. júniusában felmérést készített a magyarországi rádiós piacról.
A cég szakemberei a rádió- és televízióreklámok hatékonyságát elemezték, külön figyelmet fordítottak a költségtényezők szerepére, kitértek a vizualitás hiányának problémájára és vizsgálták a háttérrádiózás hatásait. A kutatócég átfogó tanulmányban publikálta a kutatási eredményeket. Folyóiratunkban három egymást követő számban tesszük közé az anyag legfontosabb eredményeit. Jelen lapszámunkban a harmadik, utolsó rész olvasható.

Downloads

Published

2019-11-28

How to Cite

Perjés, T. (2019) “Yes! Radio! Rádiópiaci kutatás a magyar rádiós szakma megbízásából IlI”., The Hungarian Journal of Marketing and Management, 38(1), pp. 41–51. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1299 (Accessed: 16 February 2025).

Issue

Section

M&M mix