„Igen! Rádió!” Rádiópiaci kutatás a magyar rádiós szakma megbízásából II.

Szerzők

  • Tamás Perjés Szonda Ipsos

Absztrakt

A hazai rádiós szakma megbízásából a Szonda Ipsos kutatóintézet 2003. júniusában felmérést készített a magyarországi rádiós piacról. A cég szakemberei a rádió- és teievízióreklámok hatékonyságát elemezték, külön figyelmet fordítottak a költségtényezők szerepére, kitértek a vizualitás hiányának problémájára és vizsgálták a háttérrádiózás hatásait. A kutatócég átfogó tanulmányban publikálta a kutatási eredményeket. Folyóiratunkban három egymást követő számban tesszük közé az anyag legfontosabb eredményeit. Jelen lapszámunkban a második rész olvasható.

Downloads

Megjelent

2019-12-07

Hogyan kell idézni

Perjés, T. (2019) „»Igen! Rádió!« Rádiópiaci kutatás a magyar rádiós szakma megbízásából II”., Marketing & Menedzsment, 37(6), o. 67–75. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1451 (Elérés: 24 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

M&M mix