„Igen! Rádió!” Rádiópiaci kutatás a magyar rádiós szakma megbízásából II.
Absztrakt
A hazai rádiós szakma megbízásából a Szonda Ipsos kutatóintézet 2003. júniusában felmérést készített a magyarországi rádiós piacról. A cég szakemberei a rádió- és teievízióreklámok hatékonyságát elemezték, külön figyelmet fordítottak a költségtényezők szerepére, kitértek a vizualitás hiányának problémájára és vizsgálták a háttérrádiózás hatásait. A kutatócég átfogó tanulmányban publikálta a kutatási eredményeket. Folyóiratunkban három egymást követő számban tesszük közé az anyag legfontosabb eredményeit. Jelen lapszámunkban a második rész olvasható.
Downloads
Megjelent
2019-12-07
Hogyan kell idézni
Perjés, T. (2019) „»Igen! Rádió!« Rádiópiaci kutatás a magyar rádiós szakma megbízásából II”., Marketing & Menedzsment, 37(6), o. 67–75. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1451 (Elérés: 5 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
M&M mix