Yes! Radio!

Authors

  • Tamás Perjés Szonda Ipsos

Abstract

A hazai rádiós szakma megbízásából a Szonda Ipsos kutatóintézet 2003. júniusában felmérést készített a magyarországi rádiós piacról. A cég szakemberei a rádió- és teievízióreklámok hatékonyságát elemezték, külön figyelmet fordítottak a költségtényezők szerepére, kitértek a vizualitás hiányának problémájára és vizsgálták a háttérrádiózás hatásait. A kutatócég átfogó tanulmányban publikálta a kutatási eredményeket. Folyóiratunkban három egymást követő számban tesszük közé az anyag legfontosabb eredményeit. Jelen lapszámunkban a második rész olvasható.

Downloads

Published

2019-12-07

How to Cite

Perjés, T. (2019) “Yes! Radio!”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 37(6), pp. 67–75. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1451 (Accessed: 24 November 2024).

Issue

Section

M&M mix