Yes! Radio!
Abstract
A hazai rádiós szakma megbízásából a Szonda Ipsos kutatóintézet 2003. júniusában felmérést készített a magyarországi rádiós piacról. A cég szakemberei a rádió- és teievízióreklámok hatékonyságát elemezték, külön figyelmet fordítottak a költségtényezők szerepére, kitértek a vizualitás hiányának problémájára és vizsgálták a háttérrádiózás hatásait. A kutatócég átfogó tanulmányban publikálta a kutatási eredményeket. Folyóiratunkban három egymást követő számban tesszük közé az anyag legfontosabb eredményeit. Jelen lapszámunkban a második rész olvasható.
Downloads
Published
2019-12-07
How to Cite
Perjés, T. (2019) “Yes! Radio!”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 37(6), pp. 67–75. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1451 (Accessed: 24 November 2024).
Issue
Section
M&M mix