The made in effect: some interesting stories

Authors

  • Árpád Ferenc Papp-Váry Marketing & Menedzsment főszerkesztő

Abstract

Globalizálódunk. Olyan világban élünk, ahol az általunk megvásárolt termékek voltaképp bármelyik országból érkezhetnek. Mégis az, hogy melyik országot gondolják származási helynek, „made-in”-nek, „country-of-origin”-nek, fontos szerepet játszik vásárlási döntéseinkben. Sőt, mivel a termékek egyre hasonlóbbá válnak, lassan ez marad az egyetlen versenyelőny. De mikor érdemes kommunikálni a származási helyet és mikor érdemes hallgatni róla, esetlen más országgal helyettesíteni? - ennek kapcsán szolgálok néhány gyakorlati példával.

Downloads

Published

2019-11-01

How to Cite

Papp-Váry, Árpád F. (2019) “The made in effect: some interesting stories”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 41(6), pp. 54–58. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1212 (Accessed: 19 May 2024).

Issue

Section

Country image: the role of "made in"

Most read articles by the same author(s)

1 2 3 > >>