Ugrás a fő tartalmi részhez Ugrás a főmenübe Ugrás az oldal lábrészéhez
  • Információk a folyóiratról
    • A folyóiratról
    • Szerkesztőség
    • Beküldések
    • Etikai szabályzat
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Open access, archiválási és repozitóriumi nyilatkozat
    • Bírálati útmutató
    • Formai követelmények
    • Kapcsolat
  • Aktuális
  • Archívum
Keresés
  • Regisztráció
  • Bejelentkezés
  1. Főoldal /
  2. Archívum /
  3. Évf. 40 szám 5-6 (2006) /
  4. –

A fogyasztó nyomában!

Szerzők

  • Csaba Gosztonyi Marketing & Management

Downloads

  • PDF

Megjelent

2019-10-19

Hogyan kell idézni

Gosztonyi, C. (2019) „A fogyasztó nyomában!”, Marketing & Menedzsment, 40(5-6), o. 3. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/682 (Elérés: 17 július 2025).
  • ACM
  • ACS
  • APA
  • ABNT
  • Chicago
  • Harvard
  • IEEE
  • MLA
  • Turabian
  • Vancouver
Idézés letöltése
  • Endnote/Zotero/Mendeley (RIS)
  • BibTeX

Folyóirat szám

Évf. 40 szám 5-6 (2006)

Rovat

–

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei

  • Csaba Gosztonyi, Help! , Marketing & Menedzsment: Évf. 39 szám 2 (2005)
  • Csaba Gosztonyi, Járt utat a járatlanért , Marketing & Menedzsment: Évf. 40 szám 1 (2006)
  • Csaba Gosztonyi, A jövő útjai , Marketing & Menedzsment: Évf. 39 szám 4-5 (2005)
  • Csaba Gosztonyi, A fogyasztás útjain , Marketing & Menedzsment: Évf. 38 szám 6-1 (2004): Évf. 38-39 szám 6-1 (2004-2005)
  • Csaba Gosztonyi, Új kihívások előtt , Marketing & Menedzsment: Évf. 38 szám 3 (2004)
  • Csaba Gosztonyi, Ismét a kihívások mezején , Marketing & Menedzsment: Évf. 37 szám 4 (2003)
  • Csaba Gosztonyi, Tapasztalatcsere, tudásteremtés , Marketing & Menedzsment: Évf. 37 szám 1 (2003)
  • Csaba Gosztonyi, A végső szó az Öné! , Marketing & Menedzsment: Évf. 39 szám 6 (2005)
  • Csaba Gosztonyi, Előre a jövőbe , Marketing & Menedzsment: Évf. 37 szám 6 (2003)
<< < 1 2 

Nyelv

  • English
  • Magyar

Make a Submission

Make a Submission

Információ

  • Olvasóknak
  • Szerzőknek
  • Könyvtárosoknak
A kiadói rendszerről