Marketingtaktikai elemek a kiskereskedelemben: egy empirikus vizsgálat tanulságai

Szerzők

  • László Józsa Veszprémi Egyetem Alkalmazott Gazdaságtan Tanszék
  • Attila Bátor Veszprémi Egyetem Alkalmazott Gazdaságtan Tanszék
  • Annamária Sasné Grósz Veszprémi Egyetem Alkalmazott Gazdaságtan Tanszék

Absztrakt

Több mint ezer évvel ezelőtt a magyar nép Árpád fejedelem vezetésével bevonult a Kárpát-medencébe. I. István megalapította országunkat. Felvette a keresztséget, biztosítva ezzel a magyar nép számára a fennmaradást és Magyarország Európához való csatlakozását. Most, a második évezredforduló küszöbén hazánk, a magyar gazdaság, hasonló lépés előtt áll. Újra csatlakozni kíván Európához, a gazdaságilag erős nyugathoz, amit az Európai Unió képvisel. Ez nemcsak Magyarországnak, hanem Európának, sőt más kontinensek országainak is meghatározó lehet, hisz globalizálódott világunkban nincs olyan gazdasági esemény, amely csak egy elszeparált régióra fejtené ki közvetlen vagy közvetett hatását. A felvétel elnyeréséért a magyar gazdaságnak és társadalomnak meg kell felelnie a kitűzött szigorú elvárásoknak. Nagyon fontos megállapítanunk, hogy hol tartunk, s mely területeken kell még változtatnunk, fejlesztenünk.

Downloads

Megjelent

2019-12-01

Hogyan kell idézni

Józsa, L., Bátor, A. és Sasné Grósz, A. (2019) „Marketingtaktikai elemek a kiskereskedelemben: egy empirikus vizsgálat tanulságai”, Marketing & Menedzsment, 33(5), o. 19–22. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1879 (Elérés: 22 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Magyar Marketing Műhelyek