Ásványvíz-preferenciák a fiatalok körében

Szerzők

  • László Sipos Budpesti Corvinus Egyetem Kertészettudományi Kar Menedzsment és Marketing Tanszék
  • Katalin Pádár Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Gazdaságtudományi Kar Műszaki Menedzser Szak
  • Réka Soós Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Gazdaságtudományi Kar Műszaki Menedzser Szak

Absztrakt

Annak ellenére, hogy a fejlett és közepesen fejlett országok élelmiszerfogyasztásában már nem jellemző a forgalom volumenének jelentős növekedése, a magyar ásványvízfogyasztás évek óta dinamikusan nő, így kitüntetett figyelmet érdemel. A 80-as évek elején luxuscikknek számító ásványvíz mára mindennapi fogyasztási cikké vált. Jelen tanulmány célja egy empirikus kutatás segítségével feltérképezni a felsőoktatásban tanuló ásványvíz-fogyasztók legfőbb választási preferenciáit és azok egymáshoz viszonyított súlyának meghatározását döntési folyamataikban.

Downloads

Megjelent

2019-11-03

Hogyan kell idézni

Sipos, L., Pádár, K. és Soós, R. (2019) „Ásványvíz-preferenciák a fiatalok körében”, Marketing & Menedzsment, 41(3), o. 39–50. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1341 (Elérés: 5 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Fogyasztói magatartás