Ugrás a fő tartalmi részhez
Ugrás a főmenübe
Ugrás az oldal lábrészéhez
Open Menu
Aktuális lapszám
Call for papers
A folyóiratról
Aims & Scope
Szerkesztőbizottság
Szerzők
Publikációs Irányelvek
Publikációs Etikai Nyilatkozat
Adatvédelmi nyilatkozat
Archiválási és repozitóriumi nyilatkozat
Nyílt hozzáférés, Szerzői és felhasználási jogok
Indexálás
Impresszum
Lapszámok és kiadványok
Online First
Lapszámok
Tanulmánykötetek
Belküldés és Szerzői Útmutató
Kapcsolat
Keresés
Regisztráció
Bejelentkezés
Főoldal
/
Archívum
/
Évf. 8 szám 1 (2023): Autonómia és Felelősség
Évf. 8 szám 1 (2023): Autonómia és Felelősség
DOI:
https://doi.org/10.15170/AR.2023.8.1.
Megjelent:
2023-10-07
Teljes szám
PDF (English)
Tanulmányok
Strategies Promoting Dialogic Talk during Cooperative Learning
Cooperative Learning
Robyn M. Gillies
7-16
PDF (English)
Seven Ways of Constructing Knowledge through Cooperative Learning
Arató Ferenc
17-38
PDF (English)
Using Cooperative Learning to Teach the Sustainable Development Goals
George M Jacobs, Chenghao Zhu, Meng Huat Chau, Qingli Guo, Jasper Roe
39-52
PDF (English)
Műhely
Virtuális társoktatási projekt a kommunikációs készségek fejlesztése érdekében
Ivet Garriga, Maria González, David Duran
53-64
PDF (English)
Teachers’ professional development for cooperative learning: A constructive controversy between long-term versus short-term professional development
Beathe Liebech- Lien, Eva Hammar Chiriac, Neil Davidson
65-82
PDF (English)
Napló
Network of International Cooperative Learning Educators and Enthusiasts (NICLEE): Cultivating Global Connections
Arató Ferenc, Neil Davidson, Laurie Stevahn, Yael Sharan
83-89
PDF (English)
Contemporary Global Perspectives on Cooperative Learning – Personal Reflections
Yael Sharan
89-91
PDF (English)
Another Milestone for the Future of Education – A Summary of a Half-Century
Arató Ferenc
91-95
PDF (English)
“Hurray for Reflection!” – A Handbook for Connecting Reflective Practice and Cooperative Learning
Oláh Katalin
95-103
PDF (English)
Nyelv
English
Magyar
Indexed in