Ugrás a fő tartalmi részhez Ugrás a főmenübe Ugrás az oldal lábrészéhez
Arjes
  • Aktuális lapszám
  • Call for papers
  • A folyóiratról
    • Aims & Scope
    • Szerkesztőbizottság
    • Szerzők
    • Publikációs Irányelvek
    • Publikációs Etikai Nyilatkozat
    • Adatvédelmi nyilatkozat
    • Archiválási és repozitóriumi nyilatkozat
    • Nyílt hozzáférés, Szerzői és felhasználási jogok
    • Indexálás
    • Impresszum
  • Lapszámok és kiadványok
    • Online First
    • Lapszámok
    • Tanulmánykötetek
  • Belküldés és Szerzői Útmutató
  • Kapcsolat
Keresés
  • Regisztráció
  • Bejelentkezés
  1. Főoldal /
  2. Archívum /
  3. Évf. 1 szám 3 (2015): Autonómia és Felelősség

Évf. 1 szám 3 (2015): Autonómia és Felelősség

					View Évf. 1 szám 3 (2015): Autonómia és Felelősség
DOI: https://doi.org/10.15170/AR.2015.1.3.
Megjelent: 2024-09-19

Teljes szám

  • PDF

Tanulmányok

  • A játéktól a struktúrákig – Dienes Zoltán sejtései nyomában

    Bálint Ágnes
    7-18
    • PDF
  • törekvés a minőségi intézményes nevelésre – az IPR alapú fejlesztések pedagógusképének néhány eleméről

    Mrázik Julianna
    19-32
    • PDF
  • A tanulási zavarok hazai kategorizálásnak problémái

    Vida Gergő
    33-50
    • PDF
  • Tanárok tanulása – formális és informális tanulás a tanárképzés fejlesztését szolgáló TÁMOP projektekben

    Adermann Cserné Gizella
    51-64
    • PDF

Műhely

  • Hidak a „STEM” és a művészet között: a világ legnagyobb matematikai-művészeti közössége, a Bridges Organization

    Fenyvesi Kristóf
    65-76
    • PDF

Napló

  • A Befogadó egyetem stratégiája: egy kutatói-fejlesztői munka az inkluzív kiválóság jegyében

    Rayman Julianna
    77-90
    • PDF

Nyelv

  • English
  • Magyar

Indexed in

Információ

  • Olvasóknak
  • Szerzőknek
  • Könyvtárosoknak

Autonomy and Responsibility Journal of Educational Sciences

University of Pécs
Faculty of Humanities and Social Sciences
Institute of Education Sciences

H-7624 Pécs, Ifjúság útja 6. Building B (Hungary)

ISSN 2415-9484 (Print)
I
SSN 3004-202X (Online)

A kiadói rendszerről