Mi és ők? Egy felsőoktatási értékelési rendszer vizsgálata a nemzetközi hallgatók szemszögéből
DOI:
https://doi.org/10.15170/AR.2020.5.1-4.7.Absztrakt
Book review: Aneta Hayes (2019). Inclusion, Epistemic Democracy and International Students. The Teaching Excellence Framework and Educational Policy. Keele University. Keele, Staffordshire, UK
Letöltések
Letölthető adat még nem áll rendelkezésre.
Downloads
Megjelent
2022-06-22
Hogyan kell idézni
Vitéz, K. (2022). Mi és ők? Egy felsőoktatási értékelési rendszer vizsgálata a nemzetközi hallgatók szemszögéből. Autonómia és Felelősség Neveléstudományi Folyóirat, 5(1-4), 123–126. https://doi.org/10.15170/AR.2020.5.1-4.7.
Folyóirat szám
Rovat
Napló
License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.