Mi és ők? Egy felsőoktatási értékelési rendszer vizsgálata a nemzetközi hallgatók szemszögéből

Szerzők

  • Vitéz Kitti tudományos segédmunkatárs, PTE BTK NTI

DOI:

https://doi.org/10.15170/AR.2020.5.1-4.7.

Absztrakt

Book review: Aneta Hayes (2019). Inclusion, Epistemic Democracy and International Students. The Teaching Excellence Framework and Educational Policy. Keele University. Keele, Staffordshire, UK

Letöltések

Letölthető adat még nem áll rendelkezésre.

Downloads

Megjelent

2022-06-22

Hogyan kell idézni

Vitéz, K. (2022). Mi és ők? Egy felsőoktatási értékelési rendszer vizsgálata a nemzetközi hallgatók szemszögéből. Autonómia és Felelősség Neveléstudományi Folyóirat, 5(1-4), 123–126. https://doi.org/10.15170/AR.2020.5.1-4.7.